Bloggstopp!

Har helt enkelt haft blogg stopp och började undra när jag senast varit inne på bloggen då jag inte ville komma ihåg mitt lösenord heller.. Men kanske det kommer att bli någon ändring på detta. Har inte haft ork eller lust eller tid att logga in på bloggen. Har gansksa nära slutat sitta vid datorn helt och hållet.
 
Men kanske jag skall få det att bli livligare på bloggen efter atyt jag haft torka här i nästan ett år. Har bytt jobb flera gånger under våren, varit trött och ingen inspiration att skriva nånting nånstans.
 
Men eftersom jag gått ner i arbetstid- deltidjobb. Så kan jag ha mera tid och kanske jag orkar kasta in några inlägg här. Skall nog renoveras på huset fortsättningsvis men får se hur mycket som görs i sommar.. Kommer inte ha ledigt eller semester i sommar så jobbar nog igenom sommaren. Så kommer inlägg om jag orkar ta mej tid att sitta vid datorn och inte sova i soffan :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0