Sommar semester!

Nu får jag njuta av sommar semster del 1 av 2. :) Har min semester delad i två omgångar eftersom jag inte är någon vidare semesterfirare då jag haft senast semester 2014. :) Så det passade mig och jag önskade själv att få ha det i två omgångar. :)
 
Nu har jag varit en vecka hos mamma och fått njuta av regniga dagar men det gör inget då man bara skall slöa och slappa för att orka i jobbet. :) Kommer att ha min andra semester vecka tillsammans med min sambo så den kommer gå åt att renovera huset. :) Fast sol har vi också hunnit ha :) 
 
Inge större planering har gjorts inför denna sommar. Några fönster som skall bytas och hjälpas till hos svärfar är allt som vi kommer ha på planeringslistan, sedan gör vi det som känns för och njuter av tiden som vi får vara lediga tillsammans.. :) De har ju inte hänt ofta att vi haft ledigt tillsammans så jag får nog njuta av den lilla tid vi är lediga tillsammans. :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0