Blogg-paus!

Det har varit paus på bloggen pga att jag inte haft intresse eller ork att skriva, vet att jag skrivit länge sen. Så det stör inte mej om jag bloggar mer sällan, men om det dyker upp något intressant så bloggar jag.
 
Skall nog blogga om duschrummet som nu äntligen är färdigt, men har inte kommit mej åt att ta några bilder så det skall jag nog göra då det känns att jag vill. Inte vill jag heller pressa på sambon för att jag skall få bilder till bloggen. Så det kommer med tiden. :)
 
Nu har vi faktiskt haft kall vinter. Som bäst var det -30 grader i Österbotten på morgonen. Men detta var för en vecka sedan, nu är det redan lite varmare, men ändå kring -10 grader på dagen. :) Så tur man var ledig då det var som mest köld. Nu har jag jobbat så gott som varje dag då jag var ledig mera förra veckan. :)
 
Tog några häftiga bilder idag på is som frusit på fönstret så detta inlägg får sluta med dessa bilder. Återkommer då jag har lust att skriva. :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0