Badrummet!

Nu har jag tagit bilder på badrummet, men det är inte fullständigt färdigt då elekticiteten inte är kopplad ännu. Och det är bara en bisak. :) Har haft tre lediga dagar, men vad har jag gjort de dagarna? Jo haft feber och fått en otrolig förkylning nu mitt i allt. Men nu skall jag visa er badrummet. :)
 
Här är en förebild på rummet som nu är vårt badrum. Detta är från bilderna under konditionsgranskningen. Så vi hade tvättmaskinen och torktumlaren i detta rum ända tills nu. Men vi gillade inte bastu och dusch i samma rum så duschen fick flytta ut. :)
 
Här har vi nu vår nya dusch-hörna om vi så kan kalla det. Precis bredvid bastudörren. :) Svart kakel på golvet och vitt med svag mönstring på väggen. :)
Även hörnet som tidigare hade vedlådan har fått nytt lyft. Det kom in ett tvättfat med lådor, handlad på Ikea och skåp bredvid. :) Listen är inte fastmonterad därför tejpen. :)
Även lite kontrast  väggen finns, det blev en svart rand. Som var planerad under fönstret men gick inte ihop med golvets fogar så vi flyttade på det. :)
 
Bastun är på gång och det är inte mycket kvar där så det kommer bilder inom en snar framtid. Därför trasan på bilden och dammsugaren. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0