Polar sound festival 6.2.2016!

Nu har jag varit på mitt livs första live festival. Och kan säga att det bara blev bra minnen från detta. :) Det var "Back to the 90's. Och jag som är född då och har en 8år äldre bror så har hört på artisterna från liten som uppträdde i Vasa 6.2.2016.
 
Först ute den kvällen var Pandora. Henne har man inte lyssnat på så mycket men nu på senare år kanske man hört mera om henne än vad jag hade hört som yngre. Så hon spelade en timme men jag tog ingen bild på det. Harmar mej nu efteråt.
 
Följande artista var E-type. :) Det har man hört på när man var yngre. :) Så jag gillade faktiskt det att de kom till Vasa så det var nära oss och vi faktiskt tog oss chansen att åka på detta. :) De spelade också en timme. :) Nice.
Det är suddiga och dåliga bilder eftersom de är tagna med min telefon. Vi satt faktiskt på toppen plats för att se scenen, men kom inte mej att ta med kameran. :( Tyvärr.
Dessa bilder tog jag på E-type under kvällen. :)
 
Sist men inte minst var det Scooter från Tyskland. :) Han hade bra med bas och han spelade från 23 ->. Men vi tog oss hemåt efter kl. tolv. Eftersom det var meningen att Scooter skulle spela till halv ett så vi ville inte hamna i värsta rusningen. Folk var det mycket av på Vasa ishall denna kväll. :) Bildbevis på Scooter ännu till slut på detta inlägg. :)
Syns bäst på skärmen men han syns nog på scenen också. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0