Länge sen sist!

Bloggandet har blivit väldigt lite. Tycker jag inte har intresse eller något intressant att skriva om. Jobbar på för fullt och då jag är hemma är jag inte mycke på datorn. Nu ligger jag och skriver på telefonen, så det kan förekomma skrivfel. Och vår dator var nyligen sönder. 
 
Veckorna går och jag hinner inte alls med. Renoveringen går framåt men har inte kommit mej för att blogga om det heller. Men det kommer. Bara orken och lusten kommer tillbaka. 
 
Varit nästan varje vecka ut och gå med svägerskan. Så något vettigt har man gjort. Någon att prata med och bolla tankar. Har även fåttmin bil som varit på service i en och en halv månad. Så har kört med den i typ två veckor då den andra bilen vi har var på service. :) 
 
Avslutar inlägget med tema på alla helgona-helgen. Vi har varit och tänt ljus för dem som inte finns med oss mera. Som sambons mormor avled 2009, min gudfar avled 2007, min farfar avled 2012, mina två kompisar avled 2007 & 2008, sambons gudmor avled 2013 och min morfar 2015. Vila i fred alla kära. Ni är stjärnorna vi ser på kvällen. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0