12.5.2015

Har igen varit ute på gården och räfsat i blomrabatterna. Så nu tänkte jag ni skulle få se lite bilder från gården. Är nog nöjd med resultaten, men lite tomrum finns ännu så nåting vill jag nog plantera in där. :) Kanske ni har förslag på blommor som går att plantera och som kommer upp år efter år. :)
 
 Detta har jag rensat ogräset ifrån och klippt lite i busken bakom så inte busken tar över blomrabatten. :)
 
Denna bänk var helt igen växt i ogräs, eftersom jag inte ifjol hade tid att rensa det. Men nu har jag börjat på med den och lite har jag kvar också. :) Där finns nån växt som inte jag vet vilken färg den är, men bara den blommar skall jag ta en bild på det. :)
 
Här fanns också blommor inväxt i ogräs, men det ser så bra ut när den är rensad. :) Så nu väntar jag att dessa också skall börja blomma. :)
 
Hittade pärlhyasinter som svärmor sa de hette. Så dessa har jag flyttat på. :) Så de skall vara på samma ställe allihop och i en blomrabatt. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0