Vårväder!

Nu har man nog vårkänslor. Då solen skiner och det är relativt varmt väder, men har inte minskat på kläderna ännu. Går nog med min vinterrock ännu för det är inte tid att minska kläder eller så blir man garanterat sjuk. Och har inte på tanke att bli sjuk nu. :)
 
Igår var jag och min sambo ute på gården ochser  tog bort lite buskar samt växter vi inte riktigt visste vad det var. Så nu ser gården uppstädad ut, men vi har nog en hel del att göra ännu. Vill ha så att det är gräsmatta över det mesta av tomten, men det får ta sin tid. :)
 
Har klippt ner bärbyskarna för de skall flyttas. Och bärbuskarna såg redan hemska ut i fjol om hösten, eftersom vi inte vet om de är nerklippta nån gång eller om de bara fått växa. Och så tror jag att de inte är flyttade någongång och eftersom jag inte vill att de står mitt i gräsmattan heller så ska de nog flyttas till kanten av tomten. :)
 
Bilder kommer nog senare på gården vad vi gör och så. Men nu just har jag inte lust att hålla på med överföring av bilder eller ta dem. Tar det en ny dag. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0