Tyst på bloggen!

Det har inte hänt så mycket hos oss men ändå har det varit tyst på bloggen. Skulle kanske kunnat blogga om någonting men det har inte blivit av. Kommer att blogga i ett annat inlägg om Mary Kay konsultation som jag varit på. 
 
Nu skulle jag skriva om helgen som gått. Fredagen var relativt lugn. Klippte håret på en kompis och sedan var vi nog bara och tog det lugnt. Tog en sväng till svägerskan på kaffe. 
 
På lördagen hade jag födelsedag och det började med en lugn morgon. På eftermiddagen åkte vi till kompisparet vi umgås rätt mycket. Så där var var det överrasknings middag som gällde. Blev positivt överraskad. :) hela dagen spenderade vi där. Roligt var det. 
 
På söndagen hade jag svärmor på kaffe och den dagen gick lugnt. Vi var faktiskt ute och äta den dagen. Riktigt mysigt med omväxling i vardagen.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0