Promenader!

Nu har jag och min sambo tagit oss i kragen, för vi har varit ute och promenerat i två kvällar. Det har varit riktigt skönt att komma ut och gå, för det har vi inte tidigare gjort tillsammans men nu var det han som ville ut och gå då han haft sjuk rygg. :)
 
Igår promenerade vi med cykel- och gångbanan, men det var inte så lugnt på riksvägen även att det var en fredag. Var nog full trafik. Så vi tog en promenad som varade i 30min och vi gick i ganska lugn tempo eftersom vi inte är vana vid att gå. Men sträckan vi gick var ca 2,5km. Så sakta i början. :)
 
Idag gick vi en ungefär lika lång sträcka, men denna gång gick vi upp till min sambos bror som bor en bit från oss. :) Så det var en passlig sträcka igen och tog 30min, när man räknar bort det vi stod och pratade med sambons bror. :)
 
Så hos oss i helgen. Hoppas läsarna också har en bra helg. Har nog gjort annat också, men skriver de i ett annat inlägg. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0