Mary Kay 15.3.2015!

Som jag skrev tidigare var jag på Mary Kay- konsultation och måste säga att det var roligt. :) Min kompis hade bestämt en dag med konsulten när det skulle passa med konsultation hemma hos min kompis. Kompisen själv hade varit på en konsultation hos sin svägerska.
 
Lite fastnade med mej hem också. Tänkte då jag unnar mej väldugt lite med att shoppa någonting så denna gång handlade jag också något. :)
 
 
Det jag handlade var rengörings kräm och fuktig-givande kräm. Har inte börjat använda dessa ännu eftersom jag har kvar av den jag fick i julklapp av min sambo. :) Sedan hittade jag äntligen en foundation som passade min hudfärg. Har alltid haft svårt at hitta rätt nyans och mörkhet/ljushet. :) Men jag köpte också en mascara eftersom jag använder så lite mascara att jag inte minns när jag skaffat senast ny mascara. :)
 
Hade tänkt att jag skulle ha bokat en konsultation med konsulten, men det blev inget eftersom jag måste fråga mina vänner om de är intresserade eller om de inte är så är det lönlöst att jag sitter ensam på konsultationen. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0