2.3.2015

Hade en dag som jag var sjukskriven. Detta p.g.a. tandvärk. Men om man inte klarar av att jobba måste man vara hemma och ta igen.
 
Jag hade en tuff tandvärk på söndagen och vet inte om någon tandläkare som skulle ha mottagning på helgen. Så fick nog försöka stå ut med den hemska värken. Som inte gav med sig till natten heller.
 
Natten var en plåga för jag var trött men kunde inte sova tack vare värken. Så jag var vaken till fyra på morgonnatten. Efter det har jag somnat men har inge minne av om jag somnat med vatten i munnen eller bara trotsat värken. 
 
Var till tandläkaren på måndags förmiddagen och han konstaterade att det blir rotfyllning. Toppen det är tredje tanden som skall rotfyllas och jag har inte fyllt 25år ännu heller. Så nu blir det flera tandläkar besök och avgifter. Som om det inte fanns utgifter från förr.
 
Blev ett lite längre inlägg men har nu uppdaterat de senaste för er läsare. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0