10.3.2015

Denna dag trodde jag skulle vara ledig, men jag fick ändra på mina planer eftersom de ringde och frågade om jag ville jobba kväll på hemvården. Det passade bra för mig så jag får ihop mina timmar även då familjen var till sjukhuset på läkarkontroll. :)
 
Förmiddagen tog jag mej för och åkte till mitt tidigare jobb. Bara för att hälsa på de äldre och de tidigare arbetskollegor jag haft. Det var nog ett bra besök eftersom jag åkte på besök rätt dag, de kollegor jag ville träffa var faktiskt på jobb. :) Där var jag i nästan 2 timmar. Tiden gick ortoligt fort då man hade något att prata om hela tiden. Har varit bort därifrån i ca 2 ½ månad.
 
Sedan var klockan redan så mycke att jag skulle iväg på jobb, men jag hann hem och äta innan jag skulle till jobbet. :) Jobbade med en som varit min handledare i tiden då jag studerade och hade prakitk. :) Nice. :) Kvällsjobbet gick bra och konstigt nog fort också. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0