Nattjobb!

Nu har jag jobbat över en månad på samma demensboende som för två år sedan. Känns bra att vara tillbaka här. Tyvärr har jag kontrakt till mitten av augusti så jag vet inte vad jag skall göra sedan. 
 
Men min poäng med inlägget var att informera att jag nog gjort en massa nattjobb. Kan låta roligt men jag gillar nattjobb. Ibland kan nätterna vara hemska och mycket att göra men ibland är de nog riktigt bra. De nätter då klienterna kommer upp turvis går bättre än då de kommer på samma gång.
 
Har nog gjort några morgionpass också och det har gått bra. Kvällar har jag också hunnit ha och dessa fler än morgonpass. Trivs med både tvåskiftes som treskiftes jobb. Har tagit rätt utbildning som närvarande. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0