18.7.2015!

Idag är det redan lördag igen, snart har denna sommar gått då. Och ingen sommarvärme har vi haft, bara några dagar. Därför tog vi bilen och åkte till Tuuri idag. (Kan jämföras med Ullared i sverige). Alltså Finlands största varuhus. Besöket till Tuuri gjordes på basis av att min lillebror aldrig besökt det tidigare. :) Och han har varit hos oss sedan slutet av maj. :)
 
Köpte kläder till mej själv och det tyckte jag var nödvändigt. Hade inge skillt på handelslistan, men tanken om nya tröjor har gnagat länge i mitt bakhuvud. :) Eftersom hyllan med tröjor skriker av tomhet. :)
 
Kommer bilder på det jag handlade nu, men bildkvaliten kan jag beklaga redan eftersom jag använt telefonen istället för kameran. :)
 
Köpte nya capri-shorts som jag förälskade mig i direkt jag såg dem, de var rosa som jag inte så är förtjust i men dessa var bara överlägsna. :) Kostade 10€. Texten New York finns på vänster ben.
 
Köpte även nya vita capri-shorts som jag tänkte jag skulle ta till jobbet. Eftersom jag jobbar inom  vården så vill jag ha vita eller svarta byxor. Har en turkos arbetsväst samt en lila arbetsskjorta. Så de kostade också 10€, blir inge dyra kläder på jobbet ifall de förstörs.
 
Köpte även de efterlängtade tröjorna, jag blev super nöjd då jag hittade två tröjor. Lika nöjd kanske jag inte var då jag kollade på prislappen, men de kan inte nått göras åt. Måste unna mej kläder och då får det kosta. :) Denna Adidas tröja kostade 52,95€.
 
Den andra tröjan jag köpte blev en grå Umbro. Vet inte hur jag föll för dessa med märke idag, men måste erkänna att jag inte tidigare haft märkeskläder så nu eller aldrig. :) Gillade även den andra tröjan. Priset på denna var 49,95.
 
Och vad skulle sådana här utfärder vara utan godis. Så vi köpte hem en massa godis som vi får äta nu i kväll då vi eventuellt skall kolla någon film. :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0