Jobbavtal!

Nu har jag skrivit på nya jobbavtalet. Känns rätt häftigt. Avtalet är för det att jag skall vara stödperson för ett handikappat barn som vårdas i hemmet, men kommer att byta av med en kollega så jag kommer att vara i hemvårddn också.  :)
 
Avtalet är skrivet till 31.5.2015, eftersom ingen kan säga hur barnet jag vårdar mår. Så det är att ta en dag i sänder. Avtalet är på 25h/vecka, det betyder att jag fått mitt deltids jobb som jag ville ha. 
 
Eftersom jag skall byta om med en kollega några dagar i veckan så de dagar jag är i hemvården kommer att vara längre än de som jag jobbar i familjen med handikappat barn. 
 
Uppdaterar igen en annan dag. Kommer att kunna börja sätta ihop vår öppna spis då företaget vi köpte den ifrån skickar luckorna under denna eller nästa vecka. Och så håller vi på med renoveringen ännu. Skall ha ut en montör som skall gee en offert på takrenoveringen. :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0