Inhopp i hemvården!

Har under januari månad gjort inhopp som vikarie i hemvården. Måste nog säga att det är roligt att vara tillbaka i hemvården, även om det bara handlar om några dagar. :) Men att jobba hemma hos äldre och arbetsmiljön byts tätt känns bra.
 
Jobbet på boendet jag var på tog slut i årsskiftet, saknar lite tillbaka dit. Men det känns ändå bra att byta eftersom det kan kännas som rutinerat och saker känns inte bra längre då. Så jag tyckte det var på tiden att byta. :)
 
Nu skall jag se framåt och ta emot nya utmaningar. Man vet aldrig vad man kan välja på om man inte provar sig fram. Tycker jag trivs bra på hemvården, men att stanna på ett ställe när man är ung känns knäpigt. Att jobba någonstans 30-40 år i sträck, nej tack. :) Allt man gör så ger erfarenhet. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0