Bloggar på telefonen!

Tredje dagen på inskolning. Jag har fått ett jobberbjudande som stödperson för ett handikappat barn. Barnet vårdas i hemmet och poängen med mitt jobb är att avlasta pappan som är egenvårdare för barnet.
 
Jag började inskolningen på tisdagen. Första dagen gick ut på att följa med hur dagen rullar på i hemmet. Vad som skall göras och vilka tider som skall passas. Tisdagen gick fort. 
 
Onsdagen var andra inskolnings dagen, gick bra den med. :) Andra dagen kunde pappan lägga sig och sova en stund. Mycket viktigt för honom att sova. Denna dag träffade jag även mamman i familjen. 
 
Idag har det gått bra. Flickan från fysikalen var och hade gymnastik med barnet. Och nu på eftermiddagen sover dessa igen. :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0