Nytt projekt!

Har något nytt från renovering att berätta. Min sambo var till skogen med sin morbror senaste vår och sågade ner träd som skall bli ny utsida av vårt hus. Min sambo och hans morbröder har nu i början av veckan varit till en såg där träden sågades till breder. 
 
Det som är mitt projekt är att nu barka brederna samt rada upp dem på tork i högar. Detta har jag dock hunnit med men  har ännu kvar som också skall fixas. En del skall inplockas i höst. 
 
Detta var bara början. Högen är högre och skall visa er den nuvarande hopen bara allt är fixat. 
Dessa bilder är tagna i måndags. Så högarna har växt då sambon kört hem två traktorsläp full med breder. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0