Nytt jobb!

Nu har jag då äntligen fått svar på min fråga om jobb. Jag har börjat jobba på ett nytt boende i närtrakten nog men inte i samma kommun som jag bor i. Så jag är anställd av Vasa stad. :)
 
Började mitt jobb där på torsdagen och det har varit mycket nytt att ta in, men tycker det nog går bra. :) Har varit inom vården en tid så man lär sig fort på nya ställen. :) Och detta är ett mindre boende, nog för dementa detta också likasom sommarjobbet jag hade. :)
 
Jag väntar nog ännu på svar om ordinarie-anställningen som jag varit på intervju till. Jag var på intervju 19.8 och det verkade lovande, men tar nog det lugnt. På intervjun rekommenderade högsta chefen att jag skulle ringa rekryteringen för att kolla hur det är med vikarier och behov av dem i Vasa.
 
De sa på intervjun att jag skulle ringa följande dag, men jag hann inte hem från intervjun innan de ringde mej från rekryteringen och frågade om jag var intresserad av jobb, svarade ja och fick börja 27.8.2015. :) Det gick fort. :) Så nu har jag ett jobb till början av november. Eftersom de sa på intervjun att de inte bestämmer ordinarie-tjänsten före slutet av september. :)
 
Så glad. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0