Dygnet bakfram!

Jag skrev tidigare under sommaren att det blivit en hel del nattjobb i sommar. Men nu får jag skriva att dessa nätter är överstökade. :) Gillar nattskift men det vill nog bli tungt också. Men hur som helst har jag de undan nu. Skönt.
 
Nu har jag vakat mellan fredag-lördag, lördag-söndag samt söndag till måndag. Har varit ledig idag och skall vara ledig ännu i morgon, men märker jag har ännu dygnet fel väg. Borde få det omvänt så jag kommer mej till jobb på tordagen. :) Men har lämnat att läsa bloggar och då går klockan väligt fort. Men det får man ta. :)
 
Har inte länge kvar av mitt sommarjobbs kontrakt så jag hoppas jag skall få svar på de ansökningar som jag skickat under sommaren. :) Har sökt jobb i kommunen där jag bor samt Vasa stad. Nu gäller det bara att vänta och se om de hörs nånting. Kommunen kommer nog bara att meddela efter att de haft vård-och omsorgnämndens möte men till Vasa måste jag säkert på intervju. Men ansökningstiden går ut 10.8.
 
 
Men nu kommer jag ta en dag i sänder och fundera på hurdant kakel jag vill ha till badrummet och hur vi vill att bastun skall se ut. :) Har fullt upp med renovering igen. :) Så kommer uppdatera med det bara jag tagit några bilder i bastun nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0