Länge sen jag räknat medeltal! :)

Vecka 12 hade jag ett medeltal på 2,85. En aningen lågt om jag jämför med medeltalet jag som jag räknat år 2012, efter det har jag tydligen inte räknat och bloggen har blivit mindre skrivit också. :/
 
Vecka 13 hade jag ett medeltal på 3,28. Där hade det lite stigit från tidigare vecka. :) Och jag är helt nöjd. Kanske jag kommer in i detta med bloggandet igen. :)
 
Vecka 14 hade jag ett medeltal på 2,14. Och det är jag helt nöjd med också. Ser på statistiken att det nog finns de som kollar in min blogg. :)
 
Man får gärna lämna en kommentar eller har man några frågor får man nog ställa dem också. Skall nog komma igång med att sätta in bilder bara jag kommer mej att ta några bilder. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0