Funderingar!

Har en massa funderingar, men vet inte hur jag skall få ordning på det. En del med jobbet och en del med min chef som aldrig tycks ha tid att prata med mej. Så jag vet inte hur detta skall redas upp. 
 
Jobbar som stödperson och tycker det går helt bra iochförsig. Men då det kommer till epilepsi som flickan lider av klarar jag inte av den biten. Men jag vet att jag är ung och inte erfaren på det. Så jag stelnar som jag inte borde göra. Även under den senaste veckan har jag haft känningar av migrän för att jag stressar ifall hon skall få epilepsi anfall.
 
Ringde min chef idag, för att informera henne om detta med  migrän som jag upplever. Men det var som att prata med någon som inte lyssnade och någon som inte försökte förstå. Hon bara pratade på om något helt annat. Suck! Har inte gillat chefen då man inte kan prata med henne och hon lyssnar inte. :(
 
Så nu väntar jag på att få besked om fortsättning gällande jobbet. Kan hända jag får vänta ytterligare en vecka på det. Sker inte precis med någon fart och det har varit så nu sedan februari. Trött på detta väntande.... !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0