21.4.2015

En ledig dag man fick spendera på det sätt man själv ville. :) Och det gjorde jag också. Började dagen med att ha en grym sovmorgon. Det behövdes nog, måste sova ut ibland. :)
 
På eftermiddagen åkte jag till en kompis, för att hälsa på och umgås med henne och hennes son. :) Det var riktigt roligt att få umgås en hel dag med M och hennes son L. :) Tyvärr var lilla L förkyld och kraftlös, men ändå gosig på sitt sätt. :)
 
Kollade på ritade med honom och han ville sitta upp i famnen, Obs! det gör han inte då han är frisk. Han är så självständig att han inte vill man skall störa honom då han gör någonting om han inte själv ber om det. :) Så det var en lugn dag där. Satt med L i famnen medans M fixade mat, lillen var så trött så han somnade sittandes i min famn, men det gjorde inget för min del.
 
Så där gick hela dagen med att hålla honom i famnen och fick prata ett och annat med M på samma. :) Vi har börjat umgås mera nu eftersom det är mycket som skall fixas inför sommaren och deras bröllop så det är roligt att man på samma ser hur L utvecklas och lär sig nytt för jämna. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0