5 år och 4 månader!

Nu har jag och min sambo varit tillsammans i 5 år och 4 månader.  Tänk vad tiden går fort då man inte tänker på det. Vi har bott ihop i snart 3 år och under denna tid har vi flyttat tre gånger. Tredje gången gilt som det brukar sägas. Eftersom vi flyttat in i vårt blivande drömhus. 
 
Vi har äntlugen fått flytta in i vårt hus nu, men det återstår lite att renovera ännu. Vi får nog det gjort fast det tar tid. Vad skulle inte ta tid och när man vill göra det ordentligt från början. :) Så man inte skall behöva bekymra sig efteråt att man inte gjort det bra från början. 
 
Bilder kommer bara vi får internet kopplat. Har nog kabel me  ingen anslutning kopplad. Så jag kanske har bilder till flera inlägg på en gång.  Nu har jag lite uppdaterat här på bloggen. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0