Promenad!

Var ute i solskenet och gick en rätt lång promenad igår. Det var riktigt skönt att gå eftersom solen värmde och jag kände hur jag avr i behov av att få gå ut i de friska vårvädret. Vi har nog fått snö här nuu på någon dag ganska mycket så man fick nog gå i snön en hel del också. :)
 
Jag tyckte det var uppfriskande och skönt att komma ut. Man är så mycket inomhus på jobbet så på lediga dagar måste man nog ta sig ut. Det är nog sorligt att det kom snö, för nu kan man inte gå ut med äldre man jobbar med för man ser inte var det är halt och man vill inte att de äldre skall falla omkull heller.
 
Om vädret tillåter så skall jag nog ut på promenad på mina lediga dagar. Kan inte lämna inomhus nu när solen skiner så gott som varje dag. Och man får energi på ett helt annat sätt då man kommer sig ut i solskenet också. Idag är det jobb som gäller så kan inte gå någon promenad. :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0