Svar till frågor från frågestunden #1

Nu har jag fått in 3 frågor på min frågestund så nu skall jag svara på dem.
 
1. Vill du ha barn, och när?
 
Svar: Jag vill ha barn och det har varit diskussion med sambon om detta också, tidpunkten kan jag inte svara på eftersom man inte vet när man lyckas pricka rätt tid av månaden. Hoppas verkligen att barnen kommer snart. Bara det ekonomiska är tryggat. :)
 
2. Var har du sökt jobb?
 
Svar: Jag har sökt jobb i Vasa, eftersom jag bor 20km utanför Vasa. Så ansåg det är passligt avstånd. har 30km till mitt nuvarande jobb.
 
3. Bröllopsplaner?
 
Svar: Jadå, bröllopsplaner finns och en del nerskrivet samt bestämt. Datumet har vi också klart, klänningen har jag hittat och sambon är med på detta. Var vi skall ha festen är klart och gästlistan är på bra gång. Så bröllop planeras här nog. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0