Måste skriva av mej!

Jag är helt otrligt förvirrad nu denna gång jag skriver av mej. Vet inte var annars jag skulle skriva av mej än här på bloggen, igen. Jag är bara så frustrerad och irriterad. Suck
 
Min mamma har 10 katter och alla hålls på egen mark. Nu har jag lärt ut mina katter och de gillar verkligen det, men jag har ut mina katter bara då jag själv är hemma. Skulle inte våga lämna ut dem då jag är på jobb eller någon annanstans.
 
Nu har jag en sådan fråga, att skall man ha sina katter på egen mark eller får de faktiskt springa löst på andras mark? Med hundar är det så att man skall ha de på egen gård, men gäller samma för katter. Jag ogillar då folk tar katter, men kan inte tänka på hur man skall ha dem.
 
Jag kom på en okastrerad katt på min tomt, detta resulterade i det att mina egna katter började slåss med varandra och flickkatten var markerad av den främmande katten (min flickkatt är kastrerad) . Mina katter har varit inne i 3år och nu tänkte jag att då vi har en gård där katterna kan vistas så vill jag absolut inte ha här andra katter. Har inte ut någon kattmat som lockar andra katter.
 
Kan inte folk kastrera sina katter eller tror de att katterna får gå hur de vill. Suck. Dettä är så otroligt löjligt, jag vet men jag vill inte att mina katter skall bli bortskrämda från egen tomt av en katt som man inte vet var den hör hemma. Men mina katter är mina djur och jag vet de hålls på egen gård!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Har man katter skall de hållas på egen gård, går de på grannens får grannen ta livet av den.

2014-06-25 @ 19:27:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0