Svar till frågestunden del #2

Har du varit på intredesprov till det nya jobbet?
 
Svar: Jo, var på intervju/ intredesprov den 18.6. 
 
Hur gick det? 
 
Svar: Intervjun i sig gick nog bra. Började med att berätta kort om mej själv. Sedan hade intervjuarna var sitt papper med frågor de ställde turvis. Ända jag ansåg vara besvärligt under intervjun var att båda intervjuarna skrev ner allt man sade och man fick ingen ögonkontakt med den man pratade med. 
 
Har du språkexamen/ intyg?
 
Svar: Jag har nog språkexamen på mellannivå. Skulle ha måsta åka så lång väg för att ta dem bästa nivå som jag skulle ha vilja ha. Och jag jobbar nu på ett finskt boende så ansåg jag skulle ta det. 
 
Vitsord?
 
Svar: På mellannivån av språkexamen har man möjligt att få vitsorden mellan 3-4. Och min språkexamen består av 4. Efrersom jag pratat båda språken hela mitt liv. 
 
Kan tillägga här att jag inte fick jobbet jag sökte till. Så jag får förska med något annat. Och det har jag redan gjort, men får jag inget nytt så får jag fortsätta på mitt nuvarande jobb till årets slut. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0