Ledigt!

Skönt med några lediga dagar. :) Har haft ledigt idag, men det har varit så varmt att man inte klarat av att göra någonting. Har iallafall varit till stan med svärmor en sväng. Fyndade lite rea saker igen. :)
 
Har jobbat 4 nattskift nu denna vecka, så jag tycker att jag inte haft tid att göra någonting. Tur dessa nätter varit lugna och det inte varit större bekymmer. :) Gillar att jobba natt även att de är tyngre än dagarna. Det är bara hur man ställer sig inför dem. :)
 
Nu har jag ledigt imorgon, men jag har lovat fixa håret på en kompis på kvällen. Så det blir lite frisör uppgifter också på sidan om vårdjobbet. Har nog drömmen att återkomma till frisör-jobbet, men det kommer med tiden då vi har klart med huset och eventuellt alla barn i framtiden. :)
 
Min sambo kommer hem imorgon. :) Denna helg skall det installeras en ny oljepanna så det finns sysselsättning även denna helg. :) Men det är tur man kan göra lite i gången. Vi skall också måla hallen så det kommer ta sin tid. Jag har slipat lite på väggarna och dörrkarmarna, men inte några stora saker. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0