December!

Hur kan det redan vara december? I och för dig är jag lite eftyer, det är ju redan 7 december. Suck vad tiden går fort. Snart har jag slut på jobbkontraktet som jag började med för ett år sedan. Var har tiden gått. :/ Nu ser det ut som jobbet på denna plats nog får bli av mej. Jag har valt att söka deltids jobb på grund av hälsoskäl.
 
Det har hänt en hel del på ett år. Kan man tänka sig att det faktiskt hänt så mycket. :) Men man får vara glad att det någon gång händer någonting. Men det känns nog som om man blir vill med tiden, den bara flyger förbi.
 
Husägare blev vi på våren, efter det har allting bara rullet på. Suck, jag trodde nog inte vi ännu skulle bli huseägare, men så blev det då. Äger ett egnahemshus och har en egen tomt. Jag tror inte jag förstod husägar delen innan jag faktiskt började tänka på det. :)
 
Vi har renoverat bostadsdelen i huset. Det gick faktiskt fort då man fått en början på det. Och nu håller vi sakta på med de som skall vara kök och vardagsrum i framtiden, något smått kan vi göra men stora förändringar kräver bygglov som vi ännu sitter och fyller i papper för. :) Men det kommer nog den tiden då det blir gjort också. :)
 
Bilder på det vi håller på med nu kommer nog inom när framtid. :)

Kommentarer
Postat av: ulla

Vilka hälsoskäl?

2014-12-08 @ 20:38:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0