28.12.2014!

Tiden rusar iväg. Kan bara säga att det hänt ett och annat på dessa år. :) Tänkte uppdatera med längre inlägg än förr. Men kanske det är bätte sent än aldrig. Så nu kommer en uppdatering av tiden vi haft tillsammans med min sambo. :)
 
Den 28.12.2008 fick vårt förhållande ett datum. Från och med detta datum har vi firat då. ;) Vi bodde på avstånd men det hindrade inte oss. :)
 
Vändagen 2009 träffades vi första gången öga mot öga, då jag tog initiativet och körde ca.500km. Så den dagen glöms aldrig. :)
 
Sommaren 2009 och 2010 tillbringade vi hela sommaren med varandra så gott det gick. :) Men ågrar inte en stund av denna tid. :)
 
Julen 2009 och 2010 firade vi tillsammans. Första julen 2009 firade vi hemma hos min mamma och julen 2010 firade vi hemma hos min sambo som då bodde med sina föräldrar. Samma jultid förlovade vi oss. Alltså nu 4 år sedan. :) Min sambo tog även examen våren 2010. :)
 
Sommaren 2011 tog jag examen och flyttade till Österbotten. 11 juni 2011 var vi officiellt samboende. :) Tänka sig.
 
Våren 2012 flyttade vi till en annan lägenhet. Där vi bodde i 2år. :)
 
Våren 2014 köpte vi eget hus med egen tomt. :) Sedan dess har vi planerat och renoverat.
 
28.12.2014 firade vi med att först äta gott ute, det var mysigt. När vi ätit klart kom min sambo med överraskningen. Han hade bokat rum på samma hotell där vi förlovade oss för 4år sedan. Det var nog en bra kväll. Och tanken med detta var att när barnen kommer i framtiden kanske man inte vill tillbringa nätter annanstans än hemma. :) Och barnen behöver sin uppmärksamhet också. :)
 
Om någon sagt hur vårt liv ser ut idag för 3 år sedan hade jag inte trott det, men nu när man lever denna dag och befinner sig i denna situation så är det nog verkligt och otroligt på samma gång. :)

Kommentarer
Postat av: ulla

Väntar ni barn? :)

2014-12-30 @ 20:08:03
Postat av: . Pjumas . <3 - Mamma och Fru

E de barn påväg redan eller e de först i framtiden? :)

2015-01-02 @ 11:37:47
URL: http://pjumas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0