28.9.2013!

Oj vad tiden flyger iväg. Kan bara konstatera att jag och min älskling varit tillsammans i 4år och 9 månader senaste lördag. Var tar denna tid riktigt vägen? Tycker det var nyligen vi blev ihop, me det är en hel evighet sedan rättare sagt. :) <3 Men lika kär är jag i min älskling som jag varit tidigare och kan nästan säga att det är lika pirrigt ännu som det var då vi blev ihop.
 
Det att det är pirrigt kan bero på det att han är bortrest om veckorna. Han jobabr på en annan ort på veckorna så han åker iväg tidigt på mondags morgonen och återvänder hem på torsdags förmiddagarna. Men det är nog skönt att vara lite ifrån varandra också.
 
Vi har även varit förlovade i 2år och 9 månader nu. Så jag kan bara säga att i väntan på bröllopet går detta bra. Har inplanerat ett datum, men vi har inte planerat ännu så mycket mer. Men jag kan säga att en vacker dag är jag nog gift med min sambo. Det kommer i framtiden då tiden är mogen. Nu har vi drömmar om eget hus så jag får drömma om bröllopet i smyg. :)
 
 
Goda minnen i gamla bilder. Bilden tagen första sommaren vi var tillsammans. Alltså sommaren 2009. :)
 

Kommentarer
Postat av: . Pjumas . ♥

Svar: Ja ha no nu klara mig utan värkmedicin å idaa kan ja no tilåme äta någolunda bra redan :) Visserligen ha ja int äti någo varmt ännu, men bara man e försikti å tyggar på andra sidan så blir de väl bra :D

2013-11-16 @ 13:54:21
URL: http://pjumas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0