Nu gäller bara sambo!

Nu gäller det bara sambo som står i bloggnamnet. Tog min examen som närvårdare i oktober, men fortsätter skriva på denna blogg. Slutar inte med den, men den kan vara en aningen tyst då jag inte har så mycket att skriva nu just.
 
Har haft mitt examensbetyg nu i en månad och lika konstigt känns det ännu, men kanske man blir van. Har sökt jobb, men skriver inte mer om det innan det blivit något svar och hur det gått. Kanske man får jobb eller så får man fortsätta som vikarie, men skall nog uppdatera bara jag vet mera.
 
Kan hända som sagt att bloggen blir lite på paus nu, fast det har den varit nu en tid redan. Har som inte haft lust, tid eller ork för det. Men det får tiden visa. Kanske jag blogagr mer bara jag vet vad jag skall göra och hur det ser ut i framtiden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0