Lycklig!

Skrev tidigare att jag var på jobbintervju, men blev lycklig då de ringde och sa att jag fått jobbet. Det var i och för sig tre olika jobbtjänster så något detaljerat vet jag inte ännu. Som med timmar, men det vet jag att ett kontrakt som sträcker sig till augusti 2014 har jag fått. :)
 
Kan inte beskriva känslan jag fick då de ringde. Kunde bara vara glad att nu börjar det se ljust ut för framtiden. Kanske man får jobb en längre tid framöver. Detta privata äldreboende som jag sökt till skall under nästa år någon gång ändras till kommunalt äldreboende så kanske man får stanna i huset länge. :)
 
Nu kan man fundera på framtidens saker. :) Kanske så småningom se på ett hus och fundera på familj, men det tar nog en tid innan något är bestämt. Kanske man till och med njuter av hegen innan jobbet kallar på måndag. Skall vara intressant att börja på ett nytt ställe och få prata finska om dagarna. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0