Varit hos mamma!

Nu har jag haft två veckor ledigt! Och kan inte säga annat än att skönt har det varit. Haft solsken båda veckorna och det fina vädret bara fortsätter. :) Så man har nog fått njuta av sommaren med fulla drag. :)
 
Första lediga veckan jag hade var jag bara hemma, jobbade med skoluppgifter och njöt av sommavädret. :) Så den veckan gjorde jag inte så mycket annat. Satt i solen och njöt av en kaffekopp tillsammans med en vän. :)
 
Förra  veckan bestämde jag att åka till mamma för att hälsa på där. :) Och det blev en mycket lyckad vecka. :) Åkte till mamma på måndagen för en vecka sedan. Startade strax efter klockan sex på morgonen och var framme hos mamma lite efter 12 på dagen. :)
 
Hälsade på flera vänner när jag var i hemtrakten. Kompisar från skoltiden då jag gick i grundskolan och hade roligt med dem. Var även till farmor för att hålla henne lite sällskap. Vi åkte från farmor till pappa, men till pappa åkte jag nog bara för att han skulle klippas. :) Så jag fick det undan nu. :)
 
Hälsade även på hos min bror och fick se mina brorssöner. Min bror har två söner nuförtiden. Så jag fick se den yngre också, som är född i november. :)
 
På fredagen åkte jag hem och jag var hemma efter tre på eftermiddagen. Så det tar sex timmar att köra vägen i en riktning. :) Men jag får vara glad att vädret var bra och trafiken löpte fint. :)
 
Blev ett långt inlägg, men ibland så. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0