Tillbaka till vardagen!

Nu har man haft sällskap av mamma då man varit hemma, men nu kommer det att man skall vara för sig själv som känns något konstigt. Även älsklingen är bortrest denna vecka så det känns faktiskt tom här hemma. Det att komma tillbaka till vardagen är att vänja sig att vara ensam och sedan kommer jag att jobba under veckan också.
 
Älsklingen kommer hem på torsdagen, eftersom de jobbar in fredagen nu. Så han jobbar 12 timmar per dag och torsdagen är något kortare så de får komma hem mot kvällen. :) Skall kanske hitta på någonting i helgen, men jag kommer att jobba i helgen så då vet jag inte hur mycket annat vi hinner med. :)
 
Det är nog en tur man har jobbet, för om jag skulle måsta sitta hemma ensam skulle jag nog bli helt tokig. Jag är inte van att vara hemma och då jag är hemma vill jag ha nåting att göra, men det finns inte precis nåting att göra nu. Men de stunder jag är ledig och solen skiner skall jag njuta av sommarvädret.
 
Ha det så bra alla bloggläsare. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0