Sommarjobb!

Idag börjar jag officiellt somamrjobba! Det känns helt otroligt, eftersom jag fått njuta av två veckors ledighet. Men ser verkligen framemot att få jobba hela sommaren. :) Skall jobba som heltids vikarie. Så kommer att ha lediga dagar i veckorna också och så kommer jag att jobba nätter på detta ålderdomshem där jag skall jobba. :)
 
Det skall bli trevligt att börja jobba! Jag har jobbat på detta ålderdomshem förra sommaren så jag vet vad som skall göras och nu under året har jag nog varit som vikarie där också om det varit behov. :) Så det är roligft att få jobba på samma ställe där man varit tidigare. :)
 
Kommer att jobba nu hela sommaren, börjar idag och kontraktet tar slut 18.8.2013, eftersom jag skall till sista närstudieveckan i skolan 19-23.8.2013. Efter det skall jag vara på praktik i 6veckor och sedan får man tacka för de gångna 2½ år. :) Så kommer att söka jobb under sommaren ifall det skulle lyckas att börja jobba direkt efter att jag blir färdig. :)

Kommentarer
Postat av: Jasmine

Svar: Hej, välkommen tillbaka. Med mig är det bra. Hoppas att du också trivs med livet.
Kram

2013-06-04 @ 23:14:52
URL: http://rosanatt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0