Ledig helg!

Har inte några stora planer inför kommande helg, men så mycket kan jag säga att den är ledig. :) Jag har denna helg ledig, men sedan jobbar jag två helger. :) Inom vården går det ofta till så att man har 1 av 3 helger ledigt.
 
De flesta vårdinrättningar jobbar med tre veckors listor. Så då har man 1 ledig helg och 2 jobb. Men jag skall inte klaga som får ha en solig helg ledig. :) Kanske det regnar de två följande. :) Så man skall njuta av det man kan. :)
 
Har även hemma min sambo, han jobbar borta veckorna. Har åker på måndagar och kommer hem på torsdagar, men nu var det lite undantag. Eftersom han har arbetssäkerhets kurs på torsdagar. Så han kom hem denna vecka på onsdagen och det kommer han att göra nästa vecka också. :)
 
Så jag skall uppdatera vad vi hittar på under helgen. Kanske vi skall in till stan och handla, men vi skall nog ta det lugnt under helgen också. :)

Kommentarer
Postat av: Jasmine

Svar: Orkidéer är fina, det håller jag med dig om. Tack för kommentaren.

Jag kommer nog jobba större delen av sommaren. Själv? Vad har du för planer?

Kram

2013-06-07 @ 21:26:00
URL: http://rosanatt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0