Haft sällskap!

Då älsklingen har varit borta under veckorna har jag haft sällskap. Min mamma och bror kom till mej för ca. 2veckor sedan och åkte hem igår. Det har varit otroligt roligt då mamma har varit här med mej, även att jag har jobbat ganska mycket.
 
Jobbade min nätter då mamma var här, men det gjorde ingenting. Vi tyckte det gick bra för det. :) Mamma var redan beredd på att jag skulle jobba så hon var inställd på det. :) Men man kan inte säga att det inte skulle vara trevligt då mamma kommer till mej och stannar en längre tid. Eftersom vi har en bra bit mellan oss. :)
 
Mamma och jag var på dans på midsommarkvällen. Det var massor med folk i Molpe paviljongen där dansen ägde rum. Det var San Marino & Linda som spelade där tillsammans med Roxie. :) Kan säga att det var en lyckad kväll och mamma fick dansa hela kvällen. Även J, L, M och J kom till Molpe så jag hade lite sällskap då mamma dansade.
 
På lördagen alltså midsommar dagen var vi och dansa till Åminne paviljong, där var det inte licka mycket folk som det hade variot kvällen innan i Molpe. Så mamma fick dansa lite, till Åminne kom även J, L, M och S. :) Så det var en lyckad kväll igen. :)
 
Det var midsommaren i korthet. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0