Första veckan avklarad!

Nu har jag avklarat första arbetsveckan. :) Tycler det är lika roligt på jobbet iår som det var för ett år sedan. :) Kan inte beskriva hur mycket jag trivs på jobbet jag har. Det är helt otroligt duktiga äldre jag jobbar med och de gör så mycket själv så man behöver bara kolla så allt går bra och eventuellt påminna dem om de glömmer. :)
 
Denna vecka gick fort tycker jag! Äldre som bor på detta demensboende är nog guld värda. De är för dem man är där och de gör ens dag så rolig och händelserik. :) Man lär sig varje dag någonting nytt har jag märkt. :)
 
Personalen på mitt jobb är nog den bästa jag jobbat med. Teamet fungerar som den skall och andan bland personalen är så bra så de känns som man bor till hälften på sin arbetsplats. Jag trivs. :)
 
Som det är nu skall jag få jobba ända till augusti på samma ställe. Ser verkligen framemot sommaren och det att man igen kommer in i gruppen. Man är något rostig då man haft ledigt, men man kommer sig i jobbet väldigt bra. :)

Kommentarer
Postat av: Jasmine

Svar: Tack. :)

Åh, roligt för dig. Duktigt att du snart är klar med utbildningen, bra jobbat.

Kram

2013-06-06 @ 20:58:39
URL: http://rosanatt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0