Jobb!

Nu har man jobbat hela julhelgen. :) Som vet att man fått erfarenhet och fått känna hur det är att jobba fast man egentligen skulle få ha ledigt. :) Jag gillar verkligen stället där jag jobbar. Det finns så härliga klienter och personalen är den bästa också. :)
 
Jag har nu jobbat på ett och samma ställe sedan sommaren. Det ända som jag har gjort där emellan är praktik på ett annnat ställe, men tillbaka till sommarjobbs stället ville jag. :) Där känner jag mej hemma, lika gör jag nog på hemservice också. Därför har jag haft kontakt med arbetsledaren på hemservice och kommer att jobba där under våren ialla fall. :)
 
Kommer att jobba så mycket som möjligt detta år. :) Eftersom man inte vet hur det ser ut hos oss i slutet av året eller början av nästa år. Eftersom vi har planer med älsklingen, men inget om det ännu innan det är aktuellt. :) Men nog är vi i den livsituationen att bröllop, familj eller att köpa hus är aktuellt. Så kommer nog att uppdatera här på bloggen vad som kommer först och hur det ser ut i allmänhet. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0