Gott Nytt År 2013!

Gott Nytt År alla mina läsare! Hoppas ni haft trevligt nyårskväll? Själv har jag tillbringat nyårskvällen hemma med min älskling. :) Det var inte första nyåret vi var hemma och tog det lugnt. Bättre på det viset än att springa runt med en massa fullbultar. :)
 
Själv lider jag av värk i munnen efter visdomstandsoperation, så jag har inte haft lust för något festande. :) Värken är någonting jag inte gillar, andra nyåret som jag firar med tandvärk och i framtiden kanske det är annat som hindrar från att fira som en ungdom. :)
 
Nu kom det ett nytt år och nya saker skall ske. Själv har jag 10månader kvar av mina studier. :) Eller närmare sagt 17 studieveckor. :) Som inte är så mycket kvar av mina studier. Snart har man en examina till. Först har man Frisör och nu tillägger jag där ännu Närvårdar examina. :) Är nog stolt över mej som orkade studera ännu ett yrke till. :) Hurra för mej och mina några studieveckor. :)
 
Så klar närvårdare är jag då enligt vad jag förstått i Oktober. :) Har studieveckor vecka 4, 10 och vecka 20. På praktik kommer jag att vara veckorna 11-16. :) På hösten har jag studieveckor vecka 34 och 38. Sedan har jag min sista praktik veckorna 35-37. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0