Fartfylld sommar!

Bloggen har blivit på sidan om nu hela sommaren. Har inte haft tid att blogga, men skall nog skriva kort om sommaren i nya inlägg. Har inte hänt så mycket, men lite i alla fall. Mest har jag jobbat så därför har bloggen blivit på sidan om. :/
 
Nu skall jag berätta att jag haft min sista nästudie vecka i skolan, vilket för sig är väldigt skönt, behöver inte till skolan mera förutom och skriva under betyget i oktober. Nu är det praktik i 6 veckor som gäller. Sedan är man kalr närvårdare. :) Fort har denna tid gått. :)
 
Så slutrakan med skolan närmar sig och jag skall in till äldreomsorgs ledaren för att prata om jobb om det finns i höst då jag blir klar. Tänker försöka mig ut i arbetslivet så fort som möjligt. :) Kanske jag får jobb i hemkommunen. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0