Hej alla läsare!

Tänkte skriva lite på bloggen idag. Eftersom jag inte har något bättre för mej och så jag nu lite uppdaterar här också. :) Vill inte lämna bloggen helt på sidan om, men det har nu hänt så många gånger.
 
Tror inte jag har så mycket att berätta, men kan berätta någonting i alla fall. :) Så som det att jag har undan 4 veckor på praktik så det återstår 2 veckor till. Har inte kunnat förstå att tiden gått såhär fort. Tycker jag nyligen började min praktik på ett hemservice, men tydligen har det gått över hälften av tiden redan. :)
 
Kommer att vara en vecka i skolan nu ännu under vårens lopp, men det är inte så mycket kvar och det kommer att komma en massa skoluppgifter som skall göras över sommaren, men det kommer jag att hantera som de övriga uppgifter vi fått. :) Mitt sommarlov kommer att börja redan i mitten av maj. Skoj! :)
 
Har nog fått fixat sommarjobb, så det har jag undan. :) Kommer att sommarjobba på samma ställe som för ett år sedan. :) Tillsammans med de härliga dementa klienterna på ett demensboende i Malax. :) Så det skall nog vara toppen att ha sommarjobb på ett ställe där man nu varit sen man var där som praktikant. Där är jag inkörd och kan det. :)
 
Förra sommaren hade jag 30h/vecka, men nu skall jag vara anställd som heltidspersonal. Eftersom jag har utbildningen så gott som färdig. Så jag kommer antagligen att få börja som nattarbetare också och då kommer jag att ha tid med saker och ting på dagarna efter att jag först sovit en stund på förmiddagen. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0