1 vecka kvar!

Nu har jag bara en vecka kvar av praktiken. :) Det har gått fort så man vill inte hinna med själv heller. :) Det har nog varit en annorlunda upplevelse med att vara som praktikant i hemvården än vad det är att vara som vikarie. :)
 
Vikarierade på en annan hemvård för ett år sedan. Det är nog inom samma kommun som jag varit, men så olika även för det. Då hade jag gått kortare tid i skolan när jag jobbade där, men det är alltid bra med olika upplevelser och erfarenheter. :)
 
Har skoluppgifterna så gott som under kontroll. Lite vill finnas kvar, men jag antar jag nog får dem färdiga innan vi skall vara i skolan, men det är först i mitten på maj. :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0