Vasa centrum!

Skall snart åka iväg med en kompis till Vasa centrum. Skall inhandlas några böcker till skoluppgifter och lektioner. :) Och sedan vet jag inte på vilka andra ställen vi skall springa. :) Kommer bli så kul att åka in till stan. :)
 
Kommer nog antagligen in några bilder idag också. :) Men det skall jag säkert fixa senare ikväll. :) Eftersom jag kommer att ha fullt upp efter stads resan. Kommer att vara på födelsedags kaffe ikväll också. :)

Svärmor fyller år idag! Grattis! Så vi skall nu i alla fall på kaffe till henne, men hon pratade igår om mat också så kan hända vi äter där hos dem också. :) Så skall bli riktigt kul dag fast man har ledigt från skolan. :)
 
Väntar även på min beställning från Ateljé Margaretha. Har beställt lite handarbeten igen, då det nu kommer hösten och kalla kvällar så kan man unna sig med lite handarbete. :) Och så har jag beställt en dopgåva till kompisparets lilla son. :) Så det skall bli kul me handarbete igen. :)

Kommentarer
Postat av: Eleonore

Så mycket du hunnit, vad hittade du för dopgåva?

Jadå hon växer så det knakar! Hur är det med dig? :)
Kram

2012-09-07 @ 18:24:17
URL: http://fikamed.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0