Hösten kommer!

Nu har jag haft min sista sommarjobbs dag! Det var på fredagen den 31.8.2012, men jag kommer att jobba helger på samma ställe där jag har jobbat nu hela sommaren. :) Härligt då de vill ha mej ännu som helg arbetar samt som vikarie. :)
 
Imorgon kommer skolan att börja igen. Kommer att bli så kul att få träffa sina klasskompisar. :) Har inte sett någon av klasskompisarna på hela sommaren. Har bara jobbat så det har inte riktigt funnits tid till någonting. :(
 
Nu skall det ändras, kommer hoppeligen att ha mera fritid. :) Eftersom vi kommer att ha uppgifter och tentor, men där emellan hoppas jag att det finns tid för en själv och vänner. :)

Kommentarer
Postat av: Eleonore

Skönt att det blir mer tid för fritid, det kan man behöva så man inte tröttnat :)
Jo bi har det bara bra tack, dagarna rullar på :) kramar

2012-09-02 @ 18:37:10
URL: http://fikamed.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0