Ingen höst som jag väntat!

Denna höst och skolstart har inte alls varit som jag tänkt mej eller väntat. Eftersom vi inte har tentor, så har vi i stället en massa stora arbeten. och lärarna som alltid är så otroligt tydliga sa först att arbetena skall göras individuellt, men sedan då man väl börjat på med arbeten kommer de och ändrar sig att man nog får göra dem i par. Vem vill pararbeta då man påbörjat sitt eget arbete??
 
Denna höst har vi haft 2 större arbeten redan, en portfolio och en som vi skulle ta reda på var man kan få olika tjänster om man lider av olika sjukdomar eller syndrom. Så jag kommer att vara upptagen med skolarbeten fram över en månad till. Hoppas jag skulle hinna blogga något också.
 
Nu har jag även fått inkallelse till Vasa Centralsjukhus för kontroll. Har varit in till Centralsjukhuset tidigare i sommar och de hittade en extra ledbana i mitt hjärta. 24.10 får jag veta om det skall göra nånting med den eller om jag kan fortsätta leva som tidigare. Har varit något upprörd för detta med hjärtat så därför har jag sjunkit in i en massa handarbeten. :( Men jag är i liv som jag ville förmedla till mina läsare. :)
 

Kommentarer
Postat av: Eleonore- Rosa fika-insamlingen

Tråkigt att lärarna ska ändra sig mitt i, men de kanske insett att de tog fel beslut när arbetena är så stora. Men som sagt vem vill börja om tillsammans med någon när man redan kommit en bit :)
Precis, i helgen är det dop så det är mycket som ska förberedas!
Kram

2012-10-09 @ 08:41:02
URL: http://fikamed.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0