Praktik!

Nu har jag avklarat första veckan på praktiken. Är på ett demensboende med jätte härliga klienter. :) De är så olika och unika allihop på sina sätt. :) Gillar nog dementa helt massor. :)
 
Idag börjar andra veckan på praktik. Kommer så att vilja jobba med dementa i framtiden. :) Jag vet inte varför jag så gillar dementa, men de tar en tag i sänder och är på glatt humör dagligen. Kanske för att de inte minns vad som hände dagen innan så de lever i nuet och kanske lite i det förflutna. :)
 
Igår firade vi farsdag! Så jag och min sambo samt hans bröder var hem till mina svärföräldrar på mat och sedan kaffe med tårta. Det var gott och man kan nog säga att det är skönt att få komma till ett färdigt matbord. :) Efter svärföräldrarna besökte vi min sambos farföräldrar. Gillar min sambos farmor. Hon är så snäll och gullig. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0